My Cart

Close

Blast, Sugar Bomb, Teh Tarik Karamel, 200 ml

$3.00 $4.00

0712221230912

About

What it is :

Sedapnyaaaaaaaaa! 🤤

Tengok video je dah terliur habis dah ni.

Korang tak teringin ke? Tengah-tengah panas terik, keluarkan 1 pouch Teh Tarik Karamel Blast, letak pula dalam gelas lepas tu tambah ais. 🌞

Kalau tanpa ais pun sedap macam feeling minum dekat kedai mamak! 😋

Perghhh, tangkap leleh betul!

Lagi-lagi, duduk santai kat mana-mana pun, memang padulah cerita dia. 🥰

Korang dah pekena Blast ke belum hari ni? 😎

Jom dapatkan sekarang di cawangan berdekatan anda sekarang atau boleh buat tempahan sekarang.

#blast #sugarbomb #tehtarik #karamel #airpadu #albarakah #shopbarakahsg